Nowy Volkswagen Passat B8- znamy już jego wygląd!

Volkswagen ma w swojej gamie zarówno samochody niemal zupełnie nowe, jak i modele obecne na rynku od lat. Mam na myśli chociażby Golfa, którego pokochały kolejne pokolenia kierowców. I Passata. Bo Passat, drodzy Państwo, zaprezentowany został czterdzieści jeden lat temu; miano kultowego wypracowywał przez siedem generacji. Inżynierowie uznali, że najwyższa pora, by w ręce klientów powierzyć następną. Nie można się dziwić, bo to przecież skromny przedstawiciel segmentu D, który ma prawo uchodzić za flagowy produkt koncernu.

nowy passat, b8, volkswagen b8 passat, nowy passek, passat 2014, passat 2015, nowy volkswagen
Zdjęcia generacji B8 VW ujawnił 3 lipca i natychmiast obiegły one świat. Nowy Passat sprawia wrażenie jeszcze świeższego i nieco bardziej dystyngowanego, przy czym zachował pewną towarzyszącą mu od początku cechę, a mianowicie – nadal wydaje się dziełem… stylistycznych konserwatystów. Trudno zarzucić mu brak elegancji, równocześnie nie sposób dopatrzyć się w jego sylwetce tego, czego świat jak dotąd nie widział. Nienarzucający się design to klasa sama w sobie. Jest w nim coś pociągającego.
Ale koncern nie ograniczył się do zmian stylistycznych. Nowy Passat będzie dostępny w mocnej odmianie hybrydowej, będącej połączeniem jednostki napędowej TSI o mocy 211 koni mechanicznych z silnikiem elektrycznym o mocy 109.

nowy passat, b8, volkswagen b8 passat, nowy passek, passat 2014, passat 2015, nowy volkswagen
Pozostając w temacie jednostek napędowych, trzeba nadmienić, że Volkswagen zaoferuje szeroką gamę motorów benzynowych i wysokoprężnych (kolejno TSI o mocach 125, 150, 180, 220 i 280 KM i TDI 120, 150, 190, 240 KM). To dobry krok. VW już od dawna zdaje sobie sprawę, że im większy wybór, tym szersze grono nabywców.
Auto pojawi się w europejskich salonach w czwartym kwartale tego roku. Volkswagen wyznał, że nowy Passat będzie dostępny w wersjach Limousine i Variant. Pochwalił się ponadto zmniejszeniem „apetytu” jego jednostek napędowych nawet o 20 proc., a także obecnością wyświetlacza HUD w bogatszych specyfikacjach tego modelu. To nie wszystko – to pierwszy „pasek” wyposażony w funkcję awaryjnego hamowania w mieście z opcją rozpoznawania pieszych.
Wiele wskazuje więc na to, że VW pisze Passatowi nową, być może piękniejszą część historii…

nowy passat, b8, volkswagen b8 passat, nowy passek, passat 2014, passat 2015, nowy volkswagen nowy passat, b8, volkswagen b8 passat, nowy passek, passat 2014, passat 2015, nowy volkswagen nowy passat, b8, volkswagen b8 passat, nowy passek, passat 2014, passat 2015, nowy volkswagen nowy passat, b8, volkswagen b8 passat, nowy passek, passat 2014, passat 2015, nowy volkswagen nowy passat, b8, volkswagen b8 passat, nowy passek, passat 2014, passat 2015, nowy volkswagen nowy passat, b8, volkswagen b8 passat, nowy passek, passat 2014, passat 2015, nowy volkswagen

Zobacz komentarze (3) Zobacz komentarze (3)
  1. Bardzo ładne auto. Trochę jakby większe niż klasa w której będzie rywalizować o klientów. Eleganckie, ostre linie. Tak jak Passat B6 i B7 były bez wyrazu, tak B8 to auto dla managera!

    Pozdrawiam
    Włodek

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Poprzedni
lancia, logo

Lancia na finiszu.

Następny

Ferguson PHT-1008 – telewizor w wydaniu (auto)mobilnym

Zainteresowany współpracą?

Chcesz sprawdzić się jako dziennikarz motoryzacyjny lub po prostu opublikować swój artykuł? Skontaktuj się z nami. biuro@strefatestow.pl

©Copyright 2013 - 2024 by Strefatestow.pl All rights reserved. Wszelkie prawa zastrzeżone. Partner instalacji gazowych: